Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קצת על יאלולא

אז מי אנחנו…

"לילד הייתי נותן כנפיים, אבל משאיר אותו ללמוד לעוף בעצמו…״ גבריאל גרסיה מארקס

אנחנו ביאלולא מאמינים שדרך משחק ודמיון, מפיק ילדכם את החוויות המשמעותיות ביותר להתפתחותו. התנסות באתגרים חדשים ביחד עם בני משפחה או אנשים קרובים ואהובים, הופך את החוויה לאידיאלית. בכל מוצרינו, השקענו מחשבה רבה ושפע יצירתיות תוך תשומת לב למספר עקרונות מנחים:

מתן חופש לדמיון – משחקים פשוטים המשאירים יד חופשית לדמיון וליצירתיות של הילד, תורמים לו ערך מוסף להתנסות, לחשיבה מקורית, לחוות ולהתפתח.
להתחבר לילדות – כל מוצרינו מספקים חוויה נעימה ומאתגרת גם לאנשים גדולים שזוכרים איך זה להיות ילדים. אנו מאפשרים לכם להתנתק מהמסך ומהטכנולוגיה ולחוש שוב את מגע העץ, הנייר, חומרי היצירה השונים והפשטות.
רגעים משפחתיים שנשארים– ביחד עם ילדיכם או נכדיכם, תוכלו להנות מרגעים איכותיים בהם תהיו שווים במשחק ותוכלו להפרות האחד את השני וליצור יחדיו זיכרונות נעימים.
חיבור לטבע – כל מוצרינו עשויים חומרים טבעיים, מתכלים וידידותיים.
פשוט זה יותר – ללא כפתורי פלסטיק צבעוניים או דיגיטלים שלחיצה עליהם תשיג גירוי. אנחנו ביאלולא מספקים את הגירוי מהפשוט ביותר המשאיר המון מקום להתפתחות ודמיון.

*בצילום: עידן מחנאי המתוקה בשעת יצירה…

odot
החזון שלנו
החזון שלנו
השמחה שלנו היא שלקוחותינו יחוו זמן איכות משפחתי, יצירתי, חווייתי ומהנה.
לעודד מפגש בין דורי משמעותי ופורה. וגם… בילוי איכותי שיוציא אותנו ולו במעט מהמסכים…
הקו העיצובי שלנו
הקו העיצובי שלנו
הקו העיצובי שלנו והחומרים בהם אנחנו משתמשים, הם בסיסיים ופשוטים ביותר מתוך אמונה שלמה שיש להשאיר הרבה מקום לדמיון ולחשיבה יצירתית של הילד (צבעוניות, תווי פנים, בחירת חומרי היצירה ועוד)
אחריות ושירות
אחריות ושירות
במוצרינו השקענו חשיבה רבה על כל פרט ופרט, במידה ונתקלתם בבעיה כל שהיא בכל אחד ממוצרינו, אתם מוזמנים ליצור קשר ונטפל בעניין לשביעות רצונכם

מה בחנות

חיות מעוצבות ומקוריות להרכבה ויצירה עצמית, מעץ ומקרטון

odot2